Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 9 augusti 2011

Engelska i unga år.

Plötsligt hör man från övervåningen:
"- Fire in the hole!! Ha ha ha! Fire in the hole! Ha ha ha!"

Eh....say what? Det är bara att konstatera; sönerna har ballat ur...!
(Och själv sitter jag och funderar på var sjutton de har fått (just den) engelska meningen ifrån???)

4 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Eller som Masi säger; kan du göra fuck you?, det är enkelt.
Engelskan kryper helt klart ner i åldrarna ;)

Bella sa...

hahaha=)
Mina killar är inte så gamla ännu, kommer mest repliker just nu från filmen Trassel och nya filmen Bilar 2 =)

Barnens Hjältar sa...

Pirates of the Carribbean?

Västgötskan sa...

Husfrun:
Ja, det gör verkligen det...! :-O

Bella:
Mellansonen har nyss fyllt 3 år så jag tycker inte detta borde vara något som han "kan" än. Men det är klart, han lär sig säkert från storebror... ;-)

Barnens hjältar:
Ingen aning..? Vad jag VET har stora sonen inte sett den. Däremot har han kikat på "Star Wars". Finns det med där?

Jag måste nog fråga honom... Ha ha!